پلی استایرن

يکشنبه 25 آذر 1397
10:45
علی پور

پلی استایرن
پلی استایرن یک پلاستر همه کاره است که برای تولید انواع مختلفی از محصولات مصرفی استفاده می شود. به عنوان یک پلاستیک سخت و جامد، اغلب در محصولاتی که نیاز به وضوح دارند، مانند بسته بندی مواد غذایی و ظروف آزمایشگاهی استفاده می شود. هنگامی که با رنگهای مختلف، مواد افزودنی یا سایر پلاستیک ها ترکیب می شود، پلی استایرن برای ساخت لوازم، الکترونیک، قطعات خودرو، اسباب بازی ها، گلدان های باغبانی و تجهیزات و موارد دیگر استفاده می شود.

پلی استایرن نیز به یک ماده فوم ساخته می شود که پلی استایرن (EPS) یا پلی استایرن اکسترود شده (XPS) نامیده می شود، که برای خواص عایق بندی و انعطاف پذیری آن ارزشمند است. پلی استایرن فوم می تواند بیش از 95 درصد هوا باشد و به طور گسترده ای برای ساخت عایق های خانگی و لوازم خانگی، بسته بندی محافظ سبک وزن، گشت و گذار، خدمات غذا و بسته بندی مواد غذایی، قطعات خودرو، سیستم های تثبیت کننده جاده ای و راه راه و غیره استفاده می شود.

پلی استایرن با استفاده از سیم کشی یا پلیمریزاسیون استایرن ساخته شده است که یک ماده شیمیایی ساختمانی است که در ساخت بسیاری از محصولات استفاده می شود. استایرن نیز به طور طبیعی در غذاها مانند توت فرنگی، دارچین، قهوه و گوشت گاو اتفاق می افتد.
پلی استایرن در لوازم خانگی
یخچال، تهویه مطبوع، اجاق گاز، مایکروویو، جاروبرقی، مخلوط کن - این و دیگر لوازم اغلب با پلی استایرن (جامد و فوم) به دلیل آن بی اثر است (با مواد دیگر واکنش نشان نمی)، مقرون به صرفه و طولانی مدت ساخته شده است.

پلی استایرن در خودرو
پلی استایرن (جامد و فوم) برای ساخت بسیاری از قطعات خودرو، از جمله دستگیره، پانل ابزار، تر و تمیز، پانل درب جذب انرژی و فوم ضعیف صدا استفاده می شود. فوم پلی استایرن همچنین به طور گسترده ای در صندلی های محافظ کودک استفاده می شود.

پلی استایرن در الکترونیک
پلی استایرن برای مسکن و سایر قطعات برای تلویزیون، رایانه و انواع تجهیزات IT استفاده می شود، جایی که ترکیب فرم، عملکرد و زیبایی شناسی ضروری است.

پلی استایرن در Foodservice
بسته بندی مواد غذایی پلی استایرن به طور منظم بهتر است، مواد غذایی را تازه تر نگه می دارد و کمتر هزینه می کند.

پلی استایرن در عایق
فوم سبک پلی استایرن عایق حرارتی عالی در کاربردهای متعددی نظیر دیوارهای ساختمانی و سقف، یخچال و فریزر، و امکانات ذخیره سازی صنعتی سرد فراهم می کند. عایق پلی استایرن بی اثر، مقاوم و مقاوم در برابر خسارت آب است.

پلی استایرن در پزشکی
با توجه به وضوح و سهولت از عقیم سازی آن و پلی استایرن است که برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی پزشکی، از جمله بافت سینی فرهنگ و لوله های آزمایش، پتری دیش، قطعات تشخیصی، محوطه برای کیت تست و دستگاه های پزشکی استفاده می شود.

پلی استایرن در بسته بندی
پلی استایرن (جامد و فوم) به طور گسترده ای برای محافظت از محصولات مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد. جعبه های CD و DVD، بادام زمینی بسته بندی فوم برای حمل و نقل، بسته بندی مواد غذایی، سینی های گوشت / مرغ و کارتن های تخم مرغ به طور معمول با پلی استایرن ساخته می شود تا از آسیب یا خراب شدن محافظت شود.

[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به یونولیت بسته بندی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]