پلی استایرن ورقه‌ای و نحوه‌ی نصب آن

شنبه 18 اسفند 1397
10:40
علی پور

پلی

استایرن ورقه‌ای و نحوه‌ی نصب آن به تیتر عایق 3

آبان 1396 پلی استایرن ورقه‌هایی پلاستیکی هستند که برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی به کارگیری می گردند . پلی استالین نوعی پلی‌مر می باشد که از منومر استایرن ساخت میشود . پلی استایرن به دلیل عایق بودن و قیمت مناسب در بازار دوستداران فراوانی دارااست . به طور کلی، مواد بسیاری برای عایق‌کاری خانه‌ها وجود دارد، البته ورق‌های پلی استایرن دارای مزایای متعددی می‌باشند . پلی استایرن با توجه به خصوصیت های مخصوص به فردی چون: مقاوم در برابر آتش، عایقی برای صدا، انرژی و هزینه قلیل تعمیر و نگهدار که داردآن را به یک عایق کاری بسیار کارآمد تبدیل کرده می‌باشد .


ایران ورق






موارد

لازم برای نصب ورق پلی استایلن

-

ورق پلی استایرن

-

چسب برای پلی استایرن

-

دستکش ایمنی، عینک ایمنی

-

چکش لاستیکی، چاقوی ابزار

-

مته خودرو آلات، بیت مته، میکسر

-

نوار میزان گیری، قاب مربع، مداد

-

نردبان

-

سطل



فراهم

سازی چسب برای پلی استایرن

استفاده از یک سطل جهت فراهم سازی چسب برای تخته‌های پلی استایرن لازم است . ملات می بایست پیشین از انجام فعالیت فراهم شود . به مراد تنظیم چسب، صرفا 3/1 سطل را با آب لبریز کرده و آن‌گاه مواد اولیه را می بایست بیشتر کرد . گذشته از مخلوط کردن مواد با هم، خوبتر است تعدادی دقیقه دست نگه داشت . به این ترتیب، چسبندگی بهتری را در پی خواهد داشت . آب منجر فعال شدن مولکول‌ها می‌شود . دو شیوه وجود دارااست که می توانایی برای ترکیب کردن ملات به کار گیری کرد: یک رویه دستی میباشد که با به کار گیری از یک ماله انجام می‌گردد و یا شیوه مکانیکی، که با به کار گیری از یک میکسر مته صورت می‌گیرد . راه میکسر چسب را خوب تر و پر سرعت خیس فراهم میکند .




چسباندن

ورق‌ها

قبل از نصب عایق پلی استایرن مرحله دیوار را می بایست تمیز کرد بعد صفحه های پلی استایرن را در الگوی قضیه نظر می بضاعت اجرا کرد .آن‌گاه از آن ملات را به صفحات پلی استایرن افزوده و از یک ماله باید استفاده کرد . ضخامت چسب نباید بیش از 2/1 سانتیمتر باشد، در غیر این فیس ورق بر روی دیوار بتنی نصب نمیشود . خوب تر میباشد ملات روی دیوار زده شود بعد ورق را به آن چسباند البته اگر مرحله دیوار دارنده بی نظمی‌های زیادی باشد، خوب تر می‌باشد که ملات روی تخته‌های پلی استایرن ریخته شود .


پس از چسباندن ورق های پلی استایرن، باید آنان را به چهره افقی روی دیوار بتنی نصب کرد . باید هنگام چسباندن به دیوار از تراز بودن ورق‌ها اطمینان کامل داشت . بعد، ورق را باید به آرامی فشار داد . بعد همچنان نصب ورق‌های پلی استایرن را تا نقطه نهایی ردیف می بایست ادامه داد . برای آنکه عمل حرفه‌ای خیس انجام شود باید مطمئن بود که لبه‌ی همه‌ی ورقه‌ها هموار می‌باشد . به این ترتیب تمام مرحله دیوار را با ورق پلی استایرن می بایست پوشاند . بعد از آن از اتمام کار می بایست مرحله ورقه‌ها را منزه کرد تا چسب به روی آن ها باقی نماند . نصب ورق پلی استالین اگر توسط افراد کارشناس انجام نشود باید به وسیله دو نفر رخ بگیرد تا کار حرفه‌ای‌تر جلوه نماید .




مزایای

ورق پلی‌استایرن

با صرف سرمایه گذاری در عایق کاری حرفه‌ای، می‌توان اندازه زیادی از دارایی را ذخیره کرد . با ورق‌های پلی استایرن می‌توان در طول شب‌های سرد زمستانی تا 50٪ انرژی را ذخیره کرد، در حالی که باطن خانه دارنده آب و هوای گرم خواهد بود . علاوه بر این، با ارتقاء ضخامت ورق‌های پلی استایرن، مقاومت حرارت هم ارتقا می یابد .عایق پلی استایرن را می بضاعت و توان به راحتی با بقیه بافت‌های منزل هماهنگ کرد . برای این عمل می‌توان دو لایه از بتونه را روی عایق پلی استایرن کشید و آن گاه از رنگ تزئینی به روی آن استفاده کرد .


بنابراینسرمایه گذاری در عایق پلی استایرن یک تصمیم هوشمندانه میباشد . در حالی که هزینه‌های انرژی به طور پیوسته کاهش می‌یابد، ارزش منزل هم ارتقا می یابد .



برچسب ها: ایران ورق , یونولیت ,
[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به یونولیت بسته بندی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]