همگی ی پلی اتیلن ها

يکشنبه 19 اسفند 1397
11:18
علی پور

همگی ی پلی اتیلن ها با وجود این که در ظاهر پلی اتیلن نامیده می شود و یکی می‌باشند اما ساختار های متفاوتی دارا‌هستند پلی اتیلن اولی توشه توسط شیمیدان آلمانی به نام Hans Von Pechmanv سنتز شده است . او هنگام حرارت دادن دي آزومتان ، تركيبی مومي شكل و سفيد رنگی را سنتز كرد كه بعدها پلي اتيلن اسم گرفت . ساختار مولکولی پلی اتیلن گرید های گوناگون را به وجود اورده همان طور که تا قبل از این گفته شد پلی اتیلن دارای 3 گرید LLDPE، LDPE وhdpe با کاربرد های گوناگون می باشد .


از این گونه پلی اتیلن (LLDPE) در تولید کیسه های پلاستیکی و شیت ها -بسته بندی پلاستیکی، بسته بندی استرچ، کیسه های مرسولات، اثاثیه بازی ها، پوشش ها، لوله ها، سطل و ظروف، پوشش کابل ها، ژئوممبران ها و لوله های انعطاف پذیر استفاده می شود .


low

density polythene 500x500 - کاربرد گرید های پلی اتیلن :

پلی اتیلن خطی با دانسیته اندک (LLDPE) این گونه پلی اتیلن دارای زنجیره بلند بدون شاخه یا این که زنجیره جانبی هست .پلی اتیلن LLDPE را اتن هموپليمر یا اتيلن هموپليمر هم می نامند . وجود زنجیره جانبی کوتاه بازدارنده از کریستالیزاسیون می شوندو سبب کاهش دانسیته پلیمر . در سالهای اخیر ایجاد این دسته از پلی اتیلن به دلیل فشار و دمای پلیمریزاسیون کم، ارتقا یافته هست .

ایران ورق

LLDPE یک کوپلیمر هست که حاوی گروهای جانبی ۱- بوتن، یا این که ۱-هگزن یا ۱- اکتان است .


LLDPE در پیش‌رو پارگي و شکاف شدن مقاومت، استحكام وكشش بهتري از خود نشان داده می‌باشد .


:

پلی اتیلن سبک (LDPE) این دسته پلی اتیلن ماده ایست پلیمری دارنده زنجیرهای شاخه‌دار، که زنجیرهای LDPE نمی‌توانند بخوبی با یکدیگر لینک برقرار نمایند و به صورت تصادفی در کنار نیز قرار می گیرند در نتیجه شکل های زیاد نا منظمی دارند و چگالی آن ها نیز پایین می باشد به همین ادله این گونه پلی اتیلن ، پلی اتیلن سبک نامیده می شوند تولید ldpe ها در فشار و دمای دوچندان بالا انجام می شود .و دارای نیروی فی مابین مولکولی ضعیف و استحکام کششی کمی هستند .این مدل پلی اتیلن ها انعطاف پذیری بالایی داراست و قادراست در پیش‌رو بعضی از اسید های معدنی مقاوم باشد در اتصال ldpe ها از جوش های ذوبی استفاده می شود .


linear

low density polyethylene lldpe 500x500 - کاربرد گرید های پلی اتیلن از پلی اتیلن LDPE درعایق کاری سیم و کابل برق و مخابرات و ، ایجاد ظروفی نظیر بطریهای تحت فشار با حجم کم، قطعات گوناگون اتومبیل، اثاثیه بازی، لوازم ورزشی وآزمایشگاهی و در لوله کشی ها و اتصال خطوط آب و فاضلاب و دیگر مکان هایی که در معرض فشار و جايگاه حرارت قرار نمی گیرند می بضاعت و توان استفاده کرد .



برچسب ها: ایران ورق , یونولیت ,
[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به یونولیت بسته بندی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]