فوم پلی استایرن

چهارشنبه 8 اسفند 1397
9:31
علی پور

ما ابزارهای freaks را بیش از چرخ دنده ها، بزرگ و کوچک: دوربین ها، تلفن ها، نوت بوک ها، رومیزی ها، بلندگوهای صفحه اصلی، تلویزیون های HD و غیره وسوسه می کنیم. اما چگونه اغلب ما به فناوری اطراف دنده ما توجه می کنیم، مواد بسته بندی که آن را امن نگه می دارد؟

این که آیا آلی یا منسوخ شده، چرک یا سفت و سخت است، یک روش عمدی برای هر نوع جنون بسته بندی وجود دارد. چرا استفاده از کاسه های پلی اورتان را درج می کند؟ چرا این کیسه های هوا تازه ساخته شده را به جای بسته شدن حباب سنتی استفاده می کنید؟ کدام بسته بادام زمینی برای غذا خوردن امن هستند و چرا برخی رنگ سبز یا صورتی دارند؟ تمام این سوالات و بیشتر در صفحات زیر پاسخ داده خواهد شد. بیا ما 36 چیز را برای شما ارسال می کنیم (احتمالا) درباره مواد بسته بندی نمی دانید.

فوم پلی استایرن
از زمان آغاز فروتنی خود به عنوان یک آزمایش آزمایشگاهی در اواخر دهه 1830، پلی استایرن - شما ممکن است بیشتر با فرمت "فوم" آن آشنا بشوید، از جمله Styrofoam - که تبدیل به یکی از مفیدترین مواد ساخته شده از انسان شده است. و به لطف قالب بندی مناسب آن، یک بسته بسته بندی بسیار خوب برای بوت شدن است. فوم پلی استیل برای محیط زیست عالی نیست، اما از چرخش خود در مسیر سفر خود به وسیله جریانات و چرخهای زیردریایی حمل و نقل جهانی محافظت می کند.



اگر فکر می کنید این قطعات ساخته شده از پلی استایرن به نظر می رسد هنر مدرن، پس شما مجسمه های شگفت انگیز Styrofoam در michaelasalter.com دیده نمی شود.

هولناک ریشه های آلمان
بر طبق افسانه ها، مسیر پلاستیکی برای عظمت در سال 1839 شروع شد. در همان سال، یک متخصص آلمانی به نام ادوارد سیمون به طور تصادفی پلی استایرن را کشف کرد، هنگامی که یک مخلوط روغن از storax، رزین درخت sweetgum را ریخت. این ماده ضخیم شده و یک نسخه اولیه از مواد پایه پلی استایرن تشکیل شده است.

برنامه های نظامی اولیه
دانشمندان BASF که تحت تاثیر تحقیقات برنده جایزه نوبل هرمان استادینگر در زمینه کشش پلیمر بودند، قادر به شروع تولید تجاری پلی استایرن در سال 1930 بودند. تا سال 1937 Dow Chemical بر روی هیئت مدیره پرتاب کرد و این مواد جدید را به بازار ایالات متحده تحت نام تجاری معرفی کرد نام پودر فوم ما می توانیم یک دانشمند داو به نام ری مکینتیر برای ترکیب پلی استایرن با ایزوبوتیلن، یک گاز قابل اشتعال، برای ایجاد نسخه فوم پلی استایرن که ما امروز می شناسیم و دوست داریم، تشکر کنیم. هدف McIntire برای ایجاد یک عایق انعطاف پذیر بود، اما تا سال 1942، ارتش ایالات متحده شروع به مطالعه پودر فوم - که مقاومت در برابر رطوبت و بسیار شناور - برای استفاده در انبارهای زندگی است.

برچسب ها: ایران ورق , یونولیت ,
[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به یونولیت بسته بندی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]