پلی استایرن فوم باز (EPS)

پنجشنبه 4 بهمن 1397
13:34
علی پور

نیویورک در حال پیوستن به گروه فزاینده ای از شهرها در ممنوعیت پلی استایرن فوم باز (EPS) است. آدام هریس توضیح می دهد که چه چیزی این مواد را برای محیط زیست به خطر می اندازد و برای کسب و کارها جذاب است.

از امروز تاکنون محصولات نیازمند استفاده از EPS، از جمله فنجان ها، کاسه ها، صفحات، ظروف فریزر و سینی ها و بادام زمینی بسته بندی شده مجاز نیست که در نیویورک به فروش برسد یا ارائه شود. شرکت ها شش ماه دارند که به خوبی عمل کنند

شهردار نیویورک بیلد دی بلاسیو در انتشار این ممنوعیت گفت: "این محصولات باعث آسیب زیست محیطی واقعی و جایی در نیویورک می شوند. ما گزینه های بهتر داریم."

پس چرا EPS در معرض آتش سوزی قرار دارد؟ و دقیقا چیه؟ در اینجا راهنمای سریع این ماده طولانی مدت است.

تصاویر copyrightGETTY تصویر
به هر حال EPS چیست؟

EPS در ایالات متحده تحت نام Styrofoam شناخته شد و EPS توسط Otis Ray McIntire دانشمند Dow Chemical در سال 1941 اختراع شد.

برای ساختن آن، دانه های کوچکی از پلی استایرن پلیمری با مواد شیمیایی بخار می شوند تا زمانی که حجم آنها به 50 بار افزایش یابد. پس از خنك كردن و پاك كردن، دانه هاي پيش از انفجار به قالب تبديل مي شوند مانند يك فنجان نوشيدني يا كولر - و دوباره بخار شده و به طور كامل گسترش پيدا كنيد تا قالب به طور كامل پر شود و تمام دانه ها با هم مخلوط شوند.

تصاویر copyrightGETTY تصویر
محصول نهایی یک ماده سبک وزن و ارزان است که حدود 95٪ هوا است. خواص عایق بندی و هزینه های تولید ارزان EPS باعث شده است که این انتخاب محبوب برای کسب و کارها باشد.

برچسب ها: یونولیت ,
[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به یونولیت بسته بندی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]